We maken gebruik van cookies

Accepteer

VANTHUL als werkgever

VANTHUL is een innovatief advies- en accountantskantoor. We zijn gespecialiseerd in het adviseren en begeleiden van ondernemers  die hun bedrijf in topvorm voor de toekomst willen brengen.

Ons hoofdkantoor staat in Wilnis met een nevenvestiging in Paramaribo. We zijn een echt familiebedrijf met een prettige, informele sfeer. We werken in een klein team van zeven personen die elkaar maximaal stimuleren en ondersteunen bij hun persoonlijke groei.

Lekker werken op een fijne werkplek

De belangrijkste pluspunten om bij VANTHUL te solliciteren zijn zonder twijfel de innovatieve omgeving waarin je gaat werken, onze aandacht voor een gezonde work/life balance en onze korte lijnen om met elkaar te overleggen. Ook plezierig is dat we voorop lopen met automatisering en dat goede ideeën van collega’s altijd de aandacht krijgen die ze verdienen. Natuurlijk krijg je een prima salaris, vrije dagen, vakantiegeld, pensioen etc. Daarnaast hebben we een interessante bonusregeling. Op kantoor krijg je een moderne werkplek met de nieuwste software en apparatuur. En in het kader van je ontwikkeling bespreken we regelmatig jouw ambities en de gezamenlijke acties die we gaan inzetten om die te realiseren.

Praktische aanpakkers

Ons team bestaat uit praktische aanpakkers die met elkaar gemeen hebben dat ze bovengemiddeld geïnteresseerd zijn in wat digitalisering en automatisering oplevert voor ons werk en onze klanten. We hebben een open deuren beleid en helpen elkaar om doelgericht tot de beste resultaten te komen. We bepalen zelf waar we werken – thuis of op kantoor – en zorgen er door onze goede planning voor dat overwerken niet nodig is. Als je persoonlijke planning op orde is, kun je altijd vrij nemen. En vrij is bij ons ook echt vrij.

Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden

Om succesvol bij ons te zijn, moet je bij de besten in ons vakgebied (gaan) horen. Je kennis is up-to-date. Nieuwsgierigheid is volgens ons de beste bron voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling. Wij geven je alle ruimte om nieuwe dingen te ontdekken door interne- en externe opleidingen. Dankzij onze overzichtelijke omvang en de manier waarop wij georganiseerd zijn, is er geen sprake van een hokjescultuur. Binnen de verschillende functies zijn er volop mogelijkheden voor ontwikkeling en groei. En als jouw ambities en mogelijkheden verder reiken dan je bestaande functie stimuleren en steunen wij jou om door te groeien.

Sollicitatieprocedure

Wat er na je sollicitatie gebeurt, laat zich niet vangen in een standaard procedure. Dat is ook afhankelijk van jouw eigen ideeën over de functie. Wat kunnen wij er wel over zeggen? Je praat altijd met een paar verschillende collega’s, meestal verspreid over twee of drie gesprekken. Om een goede indruk van elkaar te krijgen en te proeven hoe het voelt bij ons. Wij houden de snelheid er overigens wel goed in. Als het klikt, zijn we er samen snel uit.  Het allerbelangrijkste is dat je in elke fase van de sollicitatieprocedure van ons hoort wat je van ons kunt verwachten.

Vacatures

Voor ons kantoor in Wilnis zijn wij op zoek naar een

Junior Secretaresse/Assistent Marketing  

32 uur per week

Onze nieuwe collega is vriendelijk én duidelijk. Dat werkt het beste als je bezig bent met het coördineren van de taken voor ons team, het helpen van onze klanten, het ondersteunen van collega teamleden en het afronden van de werkprocessen.

Kennis van boekhouding en marketing is niet nodig. We vinden het belangrijker dat je enthousiast bent en handig met computers, omdat we met de modernste systemen en software werken. De baan is heel afwisselend en niet zo makkelijk in een paar zinnen op te schrijven. We vertellen er met plezier meer over als je contact met ons opneemt.

Wat ga je doen?

  • Je beantwoordt vragen (telefonisch en via e-mail) van klanten zelf, of zoekt de juiste persoon in onze organisatie op om dat te doen;
  • Je bouwt een goede werkrelatie op met ons team en onze klanten door altijd vriendelijk in gesprek te gaan;
  • Je reageert professioneel op vragen over afspraken, assistentie, voortgang en feedback;
  • Je ondersteunt ons team om efficiënt te kunnen werken;
  • Je beheert de agenda’s en de prioriteiten voor ons team;

Wat maakt het leuk? 

  • Je krijgt de ruimte om je werk op jouw manier te organiseren en in te richten;
  • Je hebt veel contact met collega’s, klanten en externe partners;
  • Je collega’s en klanten worden blij als ze door jou geholpen worden;
  • Je hebt een veelzijdige, afwisselende functie die alle ruimte biedt voor persoonlijke ontwikkeling.

Wat vragen wij?

  • MBO werk- en denkniveau op secretarieel gebied;
  • Je kunt in processen denken;
  • Kennis en handigheid met Microsoft Office;
  • Je bent discreet als het gaat om ons bedrijf of onze klanten.

Wat bieden wij?

  • Een hele fijne kantooromgeving en een werkplek met de nieuwste software en apparatuur;
  • Alle ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling en je ambities;
  • 25 vakantiedagen (fulltime), deelname aan onze pensioenregeling en een reiskostenvergoeding;

Interesse?

Vindt je deze vacature interessant en ben je toe aan de volgende stap?

Stuur een e-mail met je CV naar w.bijl@vanthul.nl.

Of bel Wendy op 0297 231717 als je meer wilt weten voor je solliciteert.

Open sollicitatie

Wij zijn blij met open sollicitaties! Dus als jij nieuwsgierig bent en denkt dat je iets aan onze organisatie toe kunt voegen, laat het weten. Bel met ons om kennis te maken of stuur ons een mail waarom jij denkt dat je bij ons past. Als wij niet direct mogelijkheden voor je hebben, dan kunnen wij je gegevens opnemen in onze talentendatabase. Dan word je met voorrang geïnformeerd over nieuwe vacatures en ontwikkelingen als die bij jou passen.

Contactpersoon

Voor vragen over werken bij VANTHUL neem je contact op met Wendy Bijl. Zij begeleidt je naar de juiste mensen of geeft zelf antwoord op je vragen. Wendy is telefonisch bereikbaar op  0297-231717 of stuur een email naar info@vanthul.nl.

Solliciteren?

Stuur je CV en motivatie naar Wendy Bijl.